Автор

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Обратитесь к Пилигриму. Мастер своего дела и берет копейки

Автор
Цитата сообщения от fendergod отправленного 15 Май, 2016 в 22:12
Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Обратитесь к Пилигриму. Мастер своего дела и берет копейки

спасибо

Цитата сообщения от fendergod отправленного 15 Май, 2016 в 22:12
Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Обратитесь к Пилигриму. Мастер своего дела и берет копейки

15 евро за сборку колеса это копейки? Или я неправильно понял?

Цитата сообщения от nikolaskus отправленного 18 Май, 2016 в 17:09
Цитата сообщения от fendergod отправленного 15 Май, 2016 в 22:12
Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Обратитесь к Пилигриму. Мастер своего дела и берет копейки

15 евро за сборку колеса это копейки? Или я неправильно понял?

это с материалами или только за работу?

Цитата сообщения от nikolaskus отправленного 18 Май, 2016 в 17:09
Цитата сообщения от fendergod отправленного 15 Май, 2016 в 22:12
Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Обратитесь к Пилигриму. Мастер своего дела и берет копейки

15 евро за сборку колеса это копейки? Или я неправильно понял?

:)

Цитата сообщения от nikolaskus отправленного 18 Май, 2016 в 17:09
Цитата сообщения от fendergod отправленного 15 Май, 2016 в 22:12
Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Обратитесь к Пилигриму. Мастер своего дела и берет копейки

15 евро за сборку колеса это копейки? Или я неправильно понял?

Нябуду разводзіць спрэчку, адзначу толькі, што кошт падобнай працы ў Штатах ~ $ 70, у Эўропе ~ 50 эўра.

Цитата сообщения от pilihrym отправленного 20 Май, 2016 в 10:48
Цитата сообщения от nikolaskus отправленного 18 Май, 2016 в 17:09
Цитата сообщения от fendergod отправленного 15 Май, 2016 в 22:12
Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Обратитесь к Пилигриму. Мастер своего дела и берет копейки

15 евро за сборку колеса это копейки? Или я неправильно понял?

Нябуду разводзіць спрычку, адзначу толькі, што кошт падобнай працы ў Штатах ~ $ 70, у Эўропе ~ 50 эўра.

я не против, чтобы мастер своего дела брал плату, которой достоин. Но называть копейками 330 тыс бел рублей за одно колесо, это надо быть еще тем олигархом. Я к тому, что например, мои колеса стоят около 100 баксов. А бюджет их обслуживания почти в 40 баксов не считаю копейками. Еще раз повторю, что я о качестве мастера сейчас вообще не говорю.
Хотя когда буду собирать колеса за 500 баксов, тогда, конечно, это будет недорого.

Цитата сообщения от nikolaskus отправленного 20 Май, 2016 в 13:56

я не против, чтобы мастер своего дела брал плату, которой достоин. Но называть копейками 330 тыс бел рублей за одно колесо, это надо быть еще тем олигархом. Я к тому, что например, мои колеса стоят около 100 баксов. А бюджет их обслуживания почти в 40 баксов не считаю копейками. Еще раз повторю, что я о качестве мастера сейчас вообще не говорю.
Хотя когда буду собирать колеса за 500 баксов, тогда, конечно, это будет недорого.

15 евро за сборку колеса с таким педантичным подходом, как у Пилигрима - копейки.
Я спицую несколько иначе и в некоторых случаях (по рекомендации + все детали колеса новые+стандартная спицовка+"стандартные" стандарты) могу заспицевать скажем за 10-ку баксов.
Если надо просто "какб было" обращайтесь в Драгон и прочие общественные мастерские, там кудесники-мастера вам сделают гораздо дешевле, но и вернетесь вы к ним гораздо раньше. Ну или если здравый смысл победит - обратитесь к нормальному мастеру типа Пилигрима (себя не пиарю уж, чо там... %-P ).

могу заспицевать за 5$, без гарантий :)

свои боевые колеса отдаю спицевать Пилигриму.

Не хуже пилигрима есть за 10ку, если вам заспицуют хреново, я вам отдам назад деньги , за хреноввй совет.

Я лучше сэкономте 5 баксов на чём-нибудь другом, но отдайте колёса Пилигриму. Реально же хорошо делает.

Цитата сообщения от makar96 отправленного 15 Май, 2016 в 15:35

Ребята, такая проблема, лопнули 2 спицы, можно ли только 2 заменить или нужно полностью переспицовывать?
и сколько стоит?

Ладно, речь не о том, если у тебя только две спицы, то купи такого же размера - я тебе их поменяю. Цена вопроса зависит от количества работы.
Но что-то подсказывает, что там просто так не отделаешься.

Цитата сообщения от nikolaskus отправленного 20 Май, 2016 в 13:56

...
я не против, чтобы мастер своего дела брал плату, которой достоин. Но называть копейками 330 тыс бел рублей за одно колесо, это надо быть еще тем олигархом. Я к тому, что например, мои колеса стоят около 100 баксов. А бюджет их обслуживания почти в 40 баксов не считаю копейками. Еще раз повторю, что я о качестве мастера сейчас вообще не говорю.
Хотя когда буду собирать колеса за 500 баксов, тогда, конечно, это будет недорого.

Зараз па-парадку:

  • колы с завода прыходзяць "сырымі". Пад час масавай зборкі кола робіцца адцэнтраваным і роўным. Як правіла, тэнзометр наладачнага аўтамата выстаўляе раўнамерны нацяг з боку найбольшай нагрузкі: задняе кола - з боку зорак (касеты), пярэдняе кола - з боку ротара (кола пад абадны тормаз - як прыйдзецца). Супрацьлеглы бок, як правіла ў падаўляючай бальшыні, нацягваецца каб толькі было роўна. Шпрыхі на заводзе пры аўтаматычнай збоке і наладзе ніхто не ўсаджвае, бо праца ручная і дарагая. Пад час упакоўкі, транспартыроўкі і зборкі вела ў краме на некаторыя шпрыхі аказваюцца старонія ўзьдеяньні (дыфармацыі). На выхадзе атрымліваецца кола з васьмёркамі, якія правяцца ў самой краме, парушая, тым самым, нават астатачную раўнамернасьць нацяга шпрых кола.
  • другі важны момант - сытуацая, нават калі кола с завода прыйшло роўным. Не здарма пры продажы новага ровара ў крамах кажуць, што неабходна пасьля 150-250 км прыехаць у майстэрню і падцягнуць шпрыхі. Вышэй я адзначыў, што шпрыхі на заводзе не ўсаджваюцца. Пад час катаньня шпрыхі часткова усаджваюцца і усаджвацца будуць вельмі працяглы час, значна большый за пакатушку ў 250 км, што прыводзіць да пастаяннага аслабленьня нацяга.
    Вось два асноўных моманта. Калі катацца па веладарожке, нічога вельмі страшнага не здарыцца. Ну парвалась шпрыха - паехаў да дому на грамацкім транспарце. А калі падобнае здарыцца ў далічыні ад цывілізацыі?

Пра кошты. Чым адрозьніваюцца танныя колы ад дарагіх? Па-большаму коштам і якасьцю кампанентаў зь якіх зроблены. Даводка колаў па затрачанаму часу з танных і дарагіх кампанентаў амаль не адрозьніваецца, таму і кошт аднолькавы. Каталец сам вырашае, патрэбна надзейнае кола, якое не будзе зьяўляцца праблемай у падарожжы, асабліва пад грузам, ці панадзеяцца на "авось". І як часта ў будучыні па танных расцэнках зьбіраецца звяртацца ў майстэрню для выпраўленьня "васьмёрак" калі сам гэтага зрабіць не можа.

Усім раю асабліва новыя колы незалежна ад іхняга кошту адразу без абкаткі аддаваць на даводку.